duminică, 5 ianuarie 2014

Gata de ''blogareala''


Ma gandeam zilele acestea sa intru si eu in randul lumii si sa mi creez propriul meu blog.Bunnnnn!!!!
Si acum ? de creat l-am creat,dar parca experienta mea de pana acum ma trage un pic in jos,cu cat vad mai multe bloguri ale prietenelor mele cu atat parca m ar bate gandul retragerii;) Si totusi de ce sa nu incep? Ce sa ma retina in afara fricii de esec,sau poate lipsa timpului care mi ar permite sa ma ocup in tihna de bloguletul pe care vreau sa l creez ca un martor tacut al noii mele pasiuni:)
Una peste alta ce o fi o fi :d eu incep prin a va spune ca noua mea pasiune,de a crea fel si fel de tortulete pentru copii si adulti, figurine din pasta de zahar si poate si ceva tutoriale despre folosirea fiecarui instrument sau ustensila;) Uite un lucru pe care nu l am mai gasit pe net desi mi am ametit degetele cautand. Poate bloguletul meu mic si ''neexperimentat'' va veni in ajutorul celor care vor sa se apuce in viitor de acest mic hobby,care pentru mine nu este decat o delectare,o provocare un fel de terapie prin modelat si creat:)
Eu incerc sa mi las frau liber imaginatiei si pot doar sa sper ca intr o buna zi uitandu-ma in urma articolelor mele voi vedea fiecare pas pe care l-am facut  fie el stingaci sau  poate pas cu pas voi ajunge sa ma mandresc din ce in ce mai mult de noua mea pasiune si cine stie cand,intr o zi nu prea indepartata un curs de cofetar patiser ma va inalta si propulsa pe scara ''blogaritelor experimentate'' .
Va pup si daca cititi asta inseamna ca sunteti marcati;)) Marcati sa mi urmariti ascensiunea,pentru ca de esec parca nu vreau sa aud;)

Un comentariu:

  1. Buna,
    Fie ca anul in care am intrat sa-ti aduca multe bucurii si impliniri!
    Vino si ia imagini miscatoare gif foarte frumoase pentru blog.
    Coltisor de Rai
    Animated Gif Free
    Valy

    RăspundețiȘtergere