duminică, 26 ianuarie 2014

Mini tutorial trandafirasi gata in 5 minute

1 2 3 4 5 6 7 8 10 9 11 12 13 tort1513335_535733139866402_898137895_n

Am incercat sa fac un tutorial despre cum puteti face un trandafiras dulce in doar 3-5 minute,fara a detine ustensile specifice.Va trebuie doar ,un pahar cu gura mica si rotunda o lingura,un sucitor,zahar pudra si pasta de zahar gata colorata.
Se intinde pasta bine pana ajunge la grosimea unei foi de clatite nu foarte subtire. Se introduce fura paharului in zahar pudra si se decupeaza 7 discuri.(trandafir de marime medie) . Din restul de pasta facem un con cat palma noastra cu varful destul de subtire. Luam fiecare petala in parte si o presam usor pe margine(din interior spre exterior) cu dosul unei linguri de inox,facand astfel petala sa arate cat mai aproape de natural. Prima petala se infasoara peste varful conului ,astfel incat aceasta sa il acopere perfect,lasand o margine dreapta sub care introducem a 2 a petala ,numai sa aveti grija ca petalele sa fie puse pe ''aceeasi lungime de unda'' ;)) adica egale .Continuati asa cu fiecare petala pana ajungeti la ultima. La sfarsit frecati usor intre palme partea de jos a tranfdafirului si scoateti surplusul conului din partea de jos. Gata trandafirasul.mare filozofie nu este,normal va arata mai frumos ca al meu,eu m am grabit sa si fotografiez si sa si modelez,ceea ce este foarte greu:) Va doresc succes.

Am atasat si poze cu trandafirasii asezati pe un tort inima de 5.8 kg:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu