miercuri, 12 februarie 2014

4 Ani de cand suntem mai saraci........





Acum 4 ani ........


..pe 12.02.2010  pe la ora 7 seara deliram...............dar din pacate nu de fericire,ci pentru ca prin intermediul unui apel primit de la sotul meu aflam  ca unul din cei mai importanti oameni din viata mea,din viata fiului meu cel mare,din viata familiei mele se stinsese  din viata fulgerator si cutremurator .
La ora 17:10 min, pe   D.N. 22 C Constanţa - Cernavodă, la ieşirea din localitatea Poarta Albă,un tir a pierdut roata de rezerva (care nu era prinsa decat intr un amarat de surub ) , aceasta s-a desprins și a ajuns sub roțile unui alt tir . Cel de al doilea tir(incarcat cu mere ) a scăpat de sub control si  a intrat pe contrasens, lovind  frontal un microbuz cu 8 muncitori . In acel microbuzul  se aflau cumnatul meu ,fratele acestuia si alti 6 prieteni si colegi de munca   care se intorceau  de la serviciu .


http://www.e-transport.ro/Accident_la_Poarta_Alba___Un_microbuz_s_a_ciocnit-i8-news46326-p82.html

Eu fiind insarcinata in 2 luni,am aflat mai tarziu cu aproape 2 ore  decat restul familiei pentru ca le era teama de reactia mea,le era teama ca socul suferit sa nu imi afecteze sarcina si starea de sanatate.Multumesc lui D-zeu ca dupa ceva timp  luciditatea mea a revenit,si sarcina nu a avut de suferit,desi sotului meu i am adresat cuvinte grele,facandu-l mincinos,tipand si urland la el,cat ma tineau  puterile, timp de 30 de minute.
Apoi am inceput sa ma gandesc la biata mea sora si la nepoteii mei,ma gandeam cu groaza prin ce trebuie sa treaca ei si m am fortat sa ma stapanesc ,macar la suprafata.
Imi curg lacrimile numai cand ma gandesc cat de groaznica a fost acea seara.....
Parintii mei au fost la fel de socati,imi era foarte teama pentru ei,in mod special de mama care in ultimii ani se lupta cu o boala incurabila.
Amintirile acelea imi revin aproape tot timpul,dar cel mai mult in aceasta zi din an ........
Nu va mai pot descrie  cum mi am gasit sora si nepotii in acea seara , nu cred ca se poate masura vreodata durerea si tristetea momentului cand pierzi un tata sau un sot (sau oricare alt membru al familiei) indiferent de modul in care acestia au parasit lumea noastra. Era iadul pe pamant.......un adevarat infern...

S-au scurs cu greu acele cateva zile,zile in care am aflat spre stupoarea mea ca din 8 oameni cati erau 6 au murit (3 la locul accidentului , printre care si cumnatul meu Croitoru Nicolae de 39 ani , si 3 la spital in decursul catorva saptamani )  un singur coleg a scapat nevatamat cu cateva rani usoare,iar fratele cumnatului meu a avut nevoie de o gramada de interventii chirurgicale ,la gat,picioare etc  dar nu va mai deveni niciodata omul care a fost,mai ales ca a fost parasit de sotie si ca este incapabil de a mai munci vreodata din cauza sechelelor fizice si psihice cu care a ramas in urma accidentului .

 Atat au scapat cu viata 2 oameni din 8........DOI

.
http://www.reporterntv.ro/stire/cosmarul-supravietuitorilor-accidentului-din-poarta-alba
 Copii ramasi fara parinte,sotii ramase fara soti.........parinti ramasi fara copii,fara singurul baiat.....
Erau baieti langa care am crescut sau care au crescut sub ochii mei intre 21 si 39 de ani ........nu pot sa ii uit ma credeti? Nu pot sterge imaginea lor din minte de atunci cand erau inca in viata . Erau suflete ,suflete de oameni importanti pentru familiile lor, buni si muncitori..si intr o clipa..nu au mai existat ....


A urmat procesul, inceput aproape la sfarsitul anului 2010   ,a fost audiat si  administratorul SC Damila SRL,  Niţu Remus Daniel , vicepreşedintele PNL Vâlcea,cel a carui firma apartinea tirul a carui roata de rezerva s a desprins si a cauzat accidentul,cel care in mod indirect este (si o spun cu mana pe inima) ESTE VINOVATUL PRINCIPAL .pentru moartea celor 6 oameni,pentru chinul unor copii ce nu si vor cunoaste tatii si pentru chinul unor sotii,copii,frati,surori,cumnate,mame,tati care nu se vor mai putea bucura de  o viata traita alaturi de ei........si s au tot audiat muuult timp.....degeaba
Sa va mai  spun ca anul trecut sau acum 2 ani  la Judecatoria Medgidia s a dat sentinta ca conducatorul tirului sa primeasca doar 2 ani cu suspendare si  ca familiile sa primeasca anumite sume de bani pentru despagubiri????      

2 ani cu suspendare pentru uciderea a 6 oameni , ?????????
Nu cunosc legile,nu cunosc mai nimic ce are legatura cu partea juridica ,dar ca om nu pot sa nu ma revolt in fata unei asemenea decizii.Daca nici vietile a 6 oameni nu mai conteaza in tara noastra ,atunci in  ROMANIA,  DREPTATEA nu mai exista... decat CUMPARATA.
De atunci s a facut recurs la curtea de apel Constanta,procesul inca este pe rol dupa a nu stiu cata reexpertizare ....se taraganeaza  si acolo dupa cate imi dau eu seama.........si stau si ma intreb  daca  (Doamne Fereste )si BIANCA  SLAV murea in acel accident ,in cat timp se rezolva procesul?1 saptamana, 1 luna ,2 luni ???  repede nu ? De ce ?pentru ca ar fi fost  mediatizat pana la disperare acel caz? pentru ca era o ''vedeta '' ucisa? Spuneti -mi si mie cu ce cantareste mai mult o viata de''vedeta'' fata de o viata a unui om ''normal'' ?????
Cumnatul meu era un om bun,un om care m a ajutat sa trec peste multe necazuri din viata mea. A fost singura prezenta masculina din viata fiului meu mai mare (am divortat de tatal lui cand era foarte mic), ii spunea TATA PICU ....era un om saritor ,la propriu isi dadea si camasa de pe el si nu astepta nimic in schimb ,era sufletul unei petreceri,era liantul care ne tinea intregul neam unit,era un tata extraordinar si intelegator ,un sot deosebit si iubitor,un cumnat nemaipomenit,un frate si un ginere cum nu s a mai vazut
.ASA  ERA CUMNATUL MEU........
                                                                         Distractiv
                                                          Iubitor si intelegator ..
                                                                    Zambitor....
La nunta ei,nepoata si sora mea doar asa l au avut pe Nicu langa ele...........in mijlocul lor intr o poza...




Nepotul meu e devastat si acum, si-a pierdut tatal la o varsta mult prea frageda,a renuntat la visul de a da mai departe,la o facultate,pentru a munci si a intretine familia si casa  ....Mi e teama ca niciodata nu isi va reveni sufleteste ........





Mi e dor de tine cumnate,nu exista zi sa nu ma gandesc la tine,nu exista zi sa nu regret ca nu ti am spus aproape niciodata MULTUMESC ,nu exista zi sa nu regret ca Edi nu mai tine minte toate lucrurile pe care le faceati impreuna.nu exista zi sa nu plang la gandul ca nu ti ai cunoscut nepotul care iti poarta numele........nu exista zi sa nu realizez cat de mult s au schimbat vietile noastre de cand ai plecat........ TE VOM IUBI MEREU SI NOI CHIAR NU TE VOM UITA NICIODATA

.Sper ca de acolo de sus sa ne aperi si sa ne ajuti in continuare.
                      Cu drag cumnata ta DANA.




















2 comentarii:

  1. Este trist cand se intampla astfel de tragedii si niciodata nu-ti poti reveni dupa pierderea unei persoane dragi, se rupe ceva in tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar asa este Andreea......... stiu ca nu suntem singurii din lume care au suferit o asemenea pierdere dar sufletul nostru este sfasiat de multa vreme si cu fiecare luna in care se prelungeste procesul si nu se rezolva nimic, cu fiecare clipa de nedreptate si taraganare ,suntem din ce in ce mai deprimati,suparati,indignati.......

    RăspundețiȘtergere