duminică, 16 februarie 2014

Retete Incercate De Fani

                                                

Ma bucur tare mult cand fanii si fanele mele de pe facebook se hotaresc sa testeze  una din retetele mele :)
Si asa m-am decis ca o eticheta din blogul meu sa le o dedic lor in semn de recunostinta ,postand pozele si autorii:)



Ieri si azi doua din fanele mele au testat,incercat si degustat  reteta budincii cu orez si mere de care sunt foarte mandra de altfel:) M-am bucurat nespus de mult ca le-a fost pe plac atat lor cat si familiilor acestora.
Iata si dovezile


Va multumesc dragele mele :)

Iar daca doriti sa o incercati si dumneavoastra aveti aici link-ul catre reteta:)

 http://mylovelycakesmedgidia.blogspot.ro/2014/02/budinca-de-orez-cu-mere.html

                                                                   


2 comentarii:

  1. eu iti multumesc draga mea ca mi`ai fost inspiratie dulce :*
    chiar mi`a facut placere sa o fac :*

    RăspundețiȘtergere