luni, 3 februarie 2014

Tort ''Olaf si prietenul sau''

Astazi mainile mele s-au delectat cu o noua creatie:)
Pentru ca inca este iarna si draga mea clienta(doamna educatoare a baietelului meu mai mic)  a solicitat un tort fara coloranti (desi tot am scapat un pic de verde) ,am modelat un om de zapada si apoi mi e venit ideea sa incerc si un Olaf :)
Nu stiu cat de reusit este dar sper ca baietelul doamnei care isi va sarbatori maine ziua de nastere sa fie incantat:)
Eu ii transmit de pe acum  un calduros La multi ani ! insotit de toata fericirea,bucuria si sanatatea din lume:) La multi ani Alin Eduard.



Compozitie:
Blat cacao cu rom :)

Crema ganache ciocolata alba si fulgi de ciocolata.
Decor din pasta de zahar

Voi scrie cateva postari cu fiecare reteta de blat,crema si pasta de zahar in parte cat de curand,cu toate ca le am postat in cadrul celorlalte articole ale mele:)
Voi ce ziceti? V ar placea asa un tort ?

3 comentarii: