marți, 4 martie 2014

My wishlist

Nu stiu daca stiti dar din data de   27 februarie  sunt din nou matusica a unui baietel superb pe care il cheama David ca pe strumfuletul meu mai mic  :)
Bine, taticul imi este var primar dar il iubesc si il respect ca si pe propriul meu  frate , deci oarecum imi permit sa imi asum acest statut. Eh si nici bine nu am devenit matusica  si deja am primit invitatie verbala pentru luna iunie  la botezul micului print. Bun!! !!
Abia acum incepe nebunia si vesnica intrebare......Dar eu ? Eu cu ce ma imbrac???
Si parca  presimt ca urmeaza sa intru in fibrilatii ,mai ales ca tot in luna iunie implinesc si eu o frumoasa varsta de..(.o sa aflati atunci)  si sotul meu scump doreste sa sarbatorim cu o iesire la un restaurant de lux  :d


Asa ca tot uitandu-ma pe internet mi au sarit in ochi doua rochite superbe  care cred eu ca mi ar pune in valoare corpul dar  mi ar si acoperi acele zone ale corpului usor neglijate de mine din cauza lipsei timpului liber :)
Deci Wishlis-ul meu incepe cu :

Modelul acestei rochite m a ''dat pe spate'' la propriu si m as simti mandra sa o port la botezul micutului meu nepotel  :
Toate detaliile despre aceasta minunatie le puteti gasi     AICI

A doua rochita m-a atras foarte mult plin simplitatea si totodata prin eleganta sa si mi s a parut perfecta pentru o seara in oras ,intr un local mai select :)

Apasati  AICI  daca doriti sa o vedeti in toata splendoarea ei:)

Am gasit si o posetuta doar pentru ca imi place si o vreau ,nu neaparat ca accesoriu la aceste tinute
Desi cred ca  s-ar potrivi primei rochite de minune:)

Daca doriti sa o vizualizati mai bine   o  gasiti   AICI


La capitolul incaltaminte  stau cam  prost(nu suport tocurile cui sau  platformele ) dar aceasta pereche de pantofi  se potrivesc de minune cu ambele tinute si sper sa impusc 2 iepuri deodata
Ii gasiti si voi AICI 

Iar daca imi obosesc picioarele (la cat de mult dansez eu, cred ca din primele ore ii voi da jos;))   )  voi avea acesti balerini superbi 
pe care ii puteti gasi AICI

Deci ce ziceti de wishlist ul meu ?  va place ? eu una sunt inebunita:D   abia astept sa ii spun sotului =)))


17 comentarii:

  1. Pe 27 februarie e nascuta si surioara mea. Sunt superbe produsele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 La multi ani surioarei si din partea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa iti traiasca nepotelul! Imi place mult tinuta, este de nota 10

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe tinutele intradevar,si preturile sunt destul de accesibile fata de piata noastra de desfacere :)

    RăspundețiȘtergere
  5. tot ce ai ales e genial <3
    pe mine m`au dat gata balerinii <3
    si eu m`am dezobisnuit de toace :)))) acuma sunt ca babele :))))
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac mult de tot balerinii! Am vazut pe site ca mai au si pe alte culori, foarte faini!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.dressale.com/eyecatching-round-steel-toe-lowcut-flats-with-alligator-pattern-p-87562.html
    uite astia mi se par geniali

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.dressale.com/beautiful-sweetheart-neckline-organza-prom-dress-with-ruched-bodice-and-pickup-skirt-p-78424.html
    O rochie de printesa

    RăspundețiȘtergere
  9. Radacina Alexandru Ionut8 martie 2014, 00:26

    http://www.dressale.com/elegant-strapless-floorlength-column-bridesmaid-dress-with-contrasting-panel-p-64472.html uite rochita asta mi ar place pentru sotia mea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Angelica Morena8 martie 2014, 00:32

    http://www.dressale.com/divine-strapless-evening-dress-accented-with-applique-and-high-slit-p-75085.html superbe rochitele dar asta este o adevarata minunatie <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Very nice choices! I like purple.
    I clicked on all your links. PLEASE can you do the same for me? http://www.beautyandthemist.com/2014/03/my-wishlist-from-dressale-opportunity.html

    RăspundețiȘtergere
  12. superbe rochitele te fac sa te visezi deja printesa

    RăspundețiȘtergere
  13. Ariana-Ioana Anghelescu13 martie 2014, 02:24

    Super tare tinutele wowwwww ma atrag atat rochitele cat si incaltamintele <3

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa va traiasca nepotelul David / rochita movvvv e super ! :

    RăspundețiȘtergere