marți, 18 martie 2014

Penne Arrabbiata Maggi





         Acum cateva zile echipa  Maggi mi a oferit privilegiul de a testa noul lor produs,introdus deja pe piata, din categoria Ideea Zilei si anume Penne Arabbiata Maggi.

Si pentru ca astazi cele 2 pliculete au sosit prin curier chiar inainte de pranz am decis sa le testez rapid. Spun rapid pentru ca din 2 timpi si trei miscari penne-le mele au fost puse la fiert,iar separat am tocat marunt 2 cepe,le am calit in 6 linguri de ulei(data viitoare voi incerca si cu unt) ,am rasturnat 2 cutii cu rosii taiate in suc propriu apoi pliculetele de Maggie diluate in 300 ml apa si am asteptat cateva minute pana cand acestea au fiert la foc mic.Se poate mai usor de atat ???

Intre timp am pregatit masa si farfuriile.   

   Cand pastele au fost fierte si scurse si sosul a fost gata nu  a mai ramas decat sa le amestec si sa le  pun in farfurii.
Sa va spun ce repede s au golit farfuriile si mai ales ce  gust bun au avut???

Pai in primul rand textura sosului e nemaipomenita iar gustul dulceag-picant e cu  muuuuult mai bun decat a celor  penne arrabbiata pe care le am mancat eu pana acum ,si nu o spun numai eu am martori inca 6 membrii ai familiei care au zis la unison :'
-E BUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNN !!!!!!!!


Deci dragilor cand timpul liber va ocoleste si ceasul  tare va grabeste  nu uitati,Maggi are pentru voi multe idei delicioase si rapide numai bune pentru voi,pe testate si pe mancate daca va mint :)

Am ghicit,am castigat,am testat,am preparat,am mancat.
Concluzie :Maggi mai vrem idei ale zilei,multumim de ajutor:)



Un comentariu: