vineri, 18 iulie 2014

Tort cu margarete simple






Pentru ca pe 14 iulie ,nasa mea(totodata si  cumnata mea) si-a sarbatorit cei 39 de ani ,am reusit sa o surprind cu un tort cu florile ei preferate si anume margarete:)
 Chiar daca nu a fost un tort super mega deosebit,ea a fost foarte incantata de''cadoul meu dulce'' ,un tort dupa cum v-am obisnuit cu crema ganache din ciocolata alba,blat pufos de cacao ,putin sirop caramel,si decor din pasta de zahar cu ulei de palmier:) retetele acestora le gasiti AICI  sunt aceleasi ingrediente,doar decorul diferit.

Ce ziceti ..... va  incant cu  o feliuta?:)


2 comentarii:

  1. Este supeb tortul! Ar trebui sa incerc si eu sa decorez prajiturile cu pasta de zahar sau martipan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ambitia si repetitia este mama invataturii :) Iti recomand cu draga inima pasta de zahar,martipanul pentru mine personal,are un gust prea pregnant de migdale ,care nu place oricui :) Succes

      Ștergere