luni, 20 octombrie 2014

Tu spui frumusete-Eu spun Oriflame


     As vrea sa am un banut, pentru fiecare lauda care mi-a fost adresata  de catre  sotul meu si de catre  cunoscutii mei , ori de cate ori am folosit acest  produs, pe cat de simplu de folosit, pe atat de important pentru femeia din mine.

     Si pentru ca tot am aflat de un concurs pentru bloggeri organizat de catre   Oriflame , am decis sa particip cu drag si sa impart experienta si impresiile mele cu toate femeile care doresc sa mai scurteze macar un pic din ritualul infrumusetarii zilnice.
    Dupa poza de sub titlu, cred ca v-ati dat seama despre ce produs vorbesc, si anume  minunata crema de corp de la Oriflame Giordani White Gold Body Cream .
     De ce vreau sa va vorbesc in mod special despre acest produs ? Ei bine, nu pentru ca odata cu trecerea anilor nu as mai folosi si alte produse care ar aduce un plus de frumusete ,  infatisarii mele(desi nu am nevoie in mod neaparat, am 33 de ani sunt inca tanara si foarte frumoasa.......si modesta din cate vedeti ;))   )  , doar ca aceasta crema de corp,  reprezinta pentru mine, varianta perfect condensata  a trei  produse intr-unul singur, pe care il aplic, rapid,usor si are un efect major asupra intregii mele personalitati. De ce zic 3 in 1, pentru ca aceasta crema de corp hidrateaza pielea, o catifeleaza,si  emana un parfum atat de delicat, discret incat nu mai vad rostul folosirii unui parfum .
      Simti cum practic pielea ta este rasfatata,ingrijita,hranita si invelita intr un parfum special, deosebit, care intoarce toate privirile si delecteaza simtul olfactiv a persoanelor de langa tine, facand-ui astfel sa te intrebe ce parfum nou  folosesti, complimentandu-te inainte de toate. Nu stiu despre voi, dar mie una imi creste increderea in sine, si ma face sa chicotesc cand ma gandesc cat efort am depus ca sa obtin asa un rezultat,5 minute maxim :D
       Dar sa ramana acesta micul nostru secret ok? Noi mamele stim foarte bine cat de mult conteaza pentru noi cateva minute economisite cu cap, fara sa fie nevoie sa ne neglijam nici una dintre obligatii,responsabilitati sau placeri :)

  Ce pot sa va mai spun este ca am folosit si folosesc de la Oriflame si produse make-up in care am foarte mare incredere si care ma reprezinta.
   Va incurajez sa le incercati si voi si astept cu drag parerile voastre:)
   Va pup.









7 comentarii:

  1. Stiu crema ,am folosit o si eu este nemaipomenita intradevar,iar rimelurile de la oriflame sunt extra mega :) imi fac niste gene mama mama ...m ai facut sa zambesc cu articolul asta;)) este de belea

    RăspundețiȘtergere
  2. e de nota 100 mami crema asta <3
    o ador :)
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca va plac produsele oriflame dar si ca v-am smuls un zambet cu articolul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Georgiana Andreea Marin30 octombrie 2014, 10:15

    Daaaa este superba crema ce sa zic ,chiar imi este dor de ea,am sa o comand si eu luna viitoare:) frumos articol ai reusit sa imi captezi atentia inca de la inceput:)

    RăspundețiȘtergere