marți, 31 martie 2015

Din dragoste pentru mancare -Vreau sa fiu blogger oficial Vegeta

Iubesc mancarea buna,dar mai ales iubesc ceea ce imi aduce ea!  Da,am spus-o !
De ce sa mint? Iubesc mancarea buna,gatita cu gust(de mine bineinteles) ,mancarea desteapta ,care face ca in timpul  mesei sa  aud doar sunetul tacamurilor lovite usor ,cu placere de farfuria ce se goleste vazand cu ochii si mai ales  simtind-o cu papilele gustative.
Da... liniste aproape totala si mai apoi,ei bine mai apoi dupa ''Sarut mana pentru masa'' sa aud ''C-a fost buuuuuuna si gustoasa''.

 Cum sa nu iti doresti sa vezi bucuria in ochii familiei tale de trei ori pe zi? Si  mai ales sa sti ca motivul bucuriei lor este simplu,simplu dar bun, nu bun ba chiar foarte bun pentru ca in acea cratita,oala,tigaie,am pus,pe langa dragostea ,imaginatia si bucuria mea,un strop de Vegeta.
Ei bine DA,un strop,un praf,o lingura de aroma care intensifica gustul tuturor ingredientelor ,curatate,spalate,tocate si fierte , cu atata drag, de mainile mele ,pentru familia mea.
Din dragoste pentru  mancare mi as dori sa devin blogger-ul oficial Vegeta?  Ei bine ..DA .. din toata inima,pentru ca tare mult as vrea ca Vegeta sa puna stapanire pe toata bucataria mea,pe toate felurile de mancare preparate de mine,pe imaginatia si inovatia si amprenta mea personala din  toate farfuriile mele: vreau sa mi miroasa casa intreaga, a carnita la gratar peste care am aruncat '' intr-o doara'' putin parf magic si asta sa o stiu doar eu,cat am pus,cum am pus si mai ales cand....ba mai mult ,sa miroasa in toata curtea, a cartofiori proaspat prajiti ''inmiresmati''.a piftelute cu sos bine asezonate
,a ciorbita de pui si a supite de galuste.......sa miroasa si sa atraga puii mei de la joaca ,sa imi imbie sotul cand intra pe usa,si sa aud vecinii cum se intreaba printre gard ,ce oi fi gatit si azi
. De ce ? Pentru ca mie imi place sa impart,sa impart bucurie si fericire la fiecare pas ,mai ales cand le impart din bucataria mea,din mainile mele ,din sufletul meu,pentru ca doar atunci cand muncesti cu adevarat si rasplata ta consta in zambete si imbratisari,doar atunci simti si tu la randul tau ,fericire si bucurie totala(asta pe langa faptul ca si tu la randul tau te bucuri de un gust deosebit ,nemaintalnit).
De aceea imi doresc sa fiu  ambasador ,al gustului nu modificat ci intensificat ,oficial Vegeta,pentru ca eu atunci cand iubesc ceva ,sunt  la fel de ambitioasa , atenta  si  dragastoasa ,adica  sunt 100% naturala ca si sortimentul meu favorit  ,Vegeta Clasic,

ma poti ''presara '' peste orice,atata timp cat o faci cu dragoste si cu masura;)

Acestea fiind spuse nu pot sa va doresc altceva decat POFTA BUNA ! si Spor la gatit dragilor.

2 comentarii:

  1. Mihaela Cornea1 aprilie 2015, 03:59

    Si eu folosesc Vegeta de cand ma stiu si imi ies mancarurile incredibil de gustoase chiar si iarna,cand legumele sunt mai putine si mai fara gust .

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact Mihaela,asta este in mare si rezumatul articolului meu modest:)

    RăspundețiȘtergere