sâmbătă, 18 aprilie 2015

Review- Lotiune GLOVES IN A BOTTLE


Gloves In A Bottle Romania mi-a oferit prilejul de a testa lotiunea cu acelasi nume,care pe langa faptul ca isi merita pe deplin  numele ,mi-a adus la cunostinta ca tot ceea ce stiam eu despre o lotiune,era de fapt ''mai nimic''.

Inainte de sticluta minune,toate lotiunile pe care  le foloseam ,ei bine,e drept sa va spun ca le foloseam mai mult pentru mirosul pregnant si catifelarea pielii de scurta durata si asta fara sa observ vre-o imbunatatire pe termen lung.
Aceasta sticluta m-a enervat teribil de mult.De ce? Pentru ca m-a facut sa realizez cati bani am aruncat pe fel si fel de creme ce promiteau tenul  lui Claudia Schiffer si mainile lui Rihanna . Desigur cum nici voi nu ati vazut asemenea minuni,nici eu nu le am putut ''invoca'' pe propria mea piele.
Intai am sa va rog sa imi acordati cateva randuri ca sa va pot pune in tema cu problemele  mainilor mele si nu numai.
Putini dintre voi stiu ca in urma cu fix un an de zile,mamica mea a fost victima unui atac cerebral si ca de tot atata timp este imobilizata la pat,fara sa mai vorbeasca ,sa gandeasca sau sa gesticuleze,practic doar functiile vitale i-au ramas si in rest un mare gol. Am grija de ea cam tot de atata timp,in fiecare zi o schimb ,ii dau sa manance si sa bea cu seringa,o spal etc etc. Intre timp sanatatea pielii mainilor mele s-a deteriorat,ba asperitati la nivelul cutelor degetelor,ba basicute transformate in crusta groasa,taieturi adanci  sau iritatii asemanatoare unor ciuperci de piele.bineinteles ca si treburile zilnice au contribuit la agravarea acestor simptome,la fel cum banuiesc ca li se intampla cam tuturor femeilor din lume.
Am sa va arat cateva poze cu problemele mainilor mele inainte sa folosesc aceasta lotiune minunata,apoi dupa fiecare zi de aplicare.
Dupa cum se vede si aspectul pielii s-a imbunatati.mainile mele erau deosebit de iritate inainte.
Sfatul meu pentru voi este sa incercati aceasta minunatie ,eu una o recomand din toata inima.
Va mai ofer cateva informatii despre aceasta lotiune minune ce poate fi folosita nu numai pentru maini ci si pentru ten,picioare si restul corpului.Nu este toxica,nu contine parfum sau grasime,protejeaza pielea uscata si  ajuta in mentinerea hidratarii ,a uleiurilor naturale ale pielii,diminueaza actiunea daunatoare a substantelor iritante este in mod sigur singura lotiune care este de 6 ori mai eficienta decat o lotiune artificiala pentru hidratare.
Este ideala pentru:
Pielea uscata
Pielea crapata
Eczeme
Psoriazis
Dermatite
Alergii ale pielii
Probleme ale pielii
Alergii la latex

Peste 9.000 de medici dermatologi si generalisti au recomandat Gloves In A Bottle pacientilor lor. Eu nu sunt medic,dar sunt consumator de aceea si eu recomand cu drag folosirea zilnica a acestei lotiuni,pentru a scapa cat mai repede de orice problema enumerata mai sus.
Cu doar cateva picaturi pe zi ,mainile dumneavoastra pot reveni ceea ce au fost odata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu