joi, 2 iulie 2015

De 36 de ori mai fericita cu TEA TREE OIL

Zi de zi cautam moduri de a ne rezolva micile probleme ,cu care noi oamenii ,ajungem sa ne confruntam,in timp. Ba probleme cu pielea(eczeme,dermatite,) , ba cu tenul(acneea),ba cu parul si scalpul(includ aici si matreata ),ba  cu buzele(herpes,crapaturi,) etc.
 Doamne ,Dumnezeule!  Nu am realizat, pana cand nu am inceput sa le enumar,cate probleme pot aparea in fiecare zi in viata unui om ,pe langa celelalte cotidiene care ne ridica nivelul de stress.


Si dupa atata pesimism ,urmeaza 36 de vesti bune;)
Problema mea cea mai mare o constituie matreata(sau mai degraba cojile de pe scalp). Matreata de care nu a reusit sa ma scape nici cel mai tare sampon de pe piata  . Ca sa intelegeti de ce  ''A FOST'' o reala problema, va las in compania unei poze  cu ''matreata la purtator'' ;)
Desi se vede cat de cat,va asigur ca problema era mult mai serioasa doar ca nu reusisem inca sa mi bag un pic unghiile in scalp.    OOO daaaaaaa.......Pe langa cojite beneficiam gratuit si de mancarimi ingrozitoare ,care ma apucau cand imi era lumea mai draga,in general la cateva ore dupa spalare.



Acum sa vorbim din ce cauza aceasta problema,acum, nu mai exista.     Pai cum de ce ? Pentru ca Thursday Plantation au reusit ,in sfarsit,sa aduca pe piata din Romania,minunatul si multi folositorul,TEEA TREE OIL .  Ei dragile mele,cu cateva picaturi puse in sampon,la fiecare spalare ,in circa 3 saptamani ,marea mea problema a disparut ca prin minune,ca si mancarimile de altfel.

Si aceasta nu este unica intrebuintare a acestei ''minuni la sticluta'',am fost foarte incantata  cand am citit in cate moduri si pentru cate probleme il putem folosi. L-am folosit si in camera de zi pentru a scapa de virusi si bacterii,l-am folosit si impotriva durerilor in gat,care mi au trecut ca prin minune dupa ce am facut gargara o zi cu apa calda si cateva picaturi de ulei din arbore de ceai.   Un real succes.

 Sa va vorbesc putin despre  Uleiul 100% pur din arbore de ceai?  Cu siguranta v-am trezit interesul


- Tea Tree Oil 100% Pure - Este considerat “trusa de prim ajutor” din sticluța.
  -Conține    :  ulei 100% pur din arbore de ceai ( Tea Tree Oil), un antiseptic natural puternic
- Proprietăți :uleiul din arbore de ceai ( Tea Tree Oil): antiseptic, anti-microbian,   antiviral,         bactericid,    balsamic, cicatrizant, expectorant, fungicid, insecticid, stimulent, sudorific natural
- Este folosit :in tratarea rănilor precum: tăieturi, arsuri, zgârieturi, coșuri, mușcături si înțepături de  insecte, pentru ciuperca piciorului, candidoze vaginale, infecții fungice sau afecțiuni ale tractului  respirator (daca se folosește un vaporizator).
- Acțiuni benefice: in infecții virale, bacteriene sau fungice.


 Avem desigur(in pliantul dobandit odata cu sticluta minune) si modul si cantitatile indicate pentru fiecare problema in parte.  





 Da,da ati citit bine.sunt peste 36 de intrebuintari,peste 36 de probleme carora le veti spune adio incepand din primul moment in care va achizitionati Uleiul din arbore de ceai. Un singur lucru va mai urez,la cat mai putine probleme si la cat mai mult timp liber pentru a face ceea ce va place dvs cel mai mult.       







3 comentarii:

  1. Chiar isi face atat de bine efectul? E incredibil! Nu m-as fi gandit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este super mega extra multi functional :) O sticluta atat de mica poate duce la sfarsitul multor probleme :) Recomand cu drag sticluta minune Tea Tree Oil ,este pe lista preferatelor mele anul acesta .

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere