miercuri, 29 iulie 2015

Lenjerii de lux pentru un dormitor de vis



       M-am nascut vara, dar asta nu inseamna ca suport mai bine decat altii,temperaturile ridicate de afara.
Resimt fiecare grad in parte, iar corpului meu cu forme rubensciene ( :D )  nu ii place deloc sa sufere pe caldura asta  insuportabila,in mod special seara in dormitor . De altfel, nu  suporta nici aerul conditionat sau  ventilatorul clasic, fara sa ii faca mai mult rau .
Deci ce alte metode sa aplic eu seara, astfel incat sa pot avea un somn lin,placut si o senzatie permanenta de racoare?
      De ani de zile caut raspunsul ,poate de aceea acum cand l-am gasit,cunoscandu-i valoarea ,tin sa il impartasesc si cu voi,dragii mei.
Povestea aceasta a inceput in urma cu cateva saptamani, atunci cand cautam sa achizitionez ,noi lenjerii de pat pentru familia mea .
Va spun sincer,cand vine vorba de lenjerii, sunt extrem de pretentioasa,ba culorile nu imi plac,ba modelele sunt prea simple,ba materialele, din care sunt confectionate, nu imi inspira incredere.
     Cum stiti ca eu sunt o sustinatoare inraita a producatorilor autohtoni , atunci va dati seama cat de mult a trebuit sa caut  lenjeriile care sa imi indeplineasca toate conditiile de mai sus.
   Nu mica mi-a fost mirarea, cand tot ''rasfoind'' internetul,  am dat peste un site cu   Lenjerii de Vis  , unde am descoperit produsele care imi respectau pretentiile dar ma si ajutau in rezolvarea vechii mele probleme de mai sus.
          Nici acum nu imi vine a crede, spre rusinea mea,  ca  nu am stiut de existenta Lenjeriilor din fibra de bambus. De asemenea nu am stiut nici ca fibra de bambus este hipoalergenica(deci foarte sigura pentru persoanele care sufera de alergii )  este fina precum matasea  si are capacitatea naturala de a racori pentru ca poate absorbi o cantitate de apa,de 3 ori mai mare decat greutatea sa, absorbind astfel transpiratia si permitind  evaporarea ei intr-o secunda.
Lenjeriile din fibra de bambus sunt produse in Romania, la Pucioasa, si sunt gama de varf a tuturor lenjeriilor de pat, ele constituind un nou trend in categoria lenjeriilor de pat.

Dragii mei ,ce sa mai zic? Problemele mele au fot rezolvate,pretentiile mele au fost satisfacute  si acum,noaptea, ma pot bucura de un somn,cu adevarat  odihnitor.
Va recomand cu drag, sa binevoiti a ''arunca'' macar un ochi pe acest site minunat ,unde in afara de minunatiile despre care am vorbit mai sus ,mai puteti gasi si  :                                                             Lenjerii De Pat 3D       ,
Lenjerii De Pat din Bumbac 100%  ,       ,
Lenjerii de pat din DAMASC
 


 precum si OFERTA 1+1 GRATIS 3D - 6 piese  ,
  comandati doua lenjerii din aceasta categorie iar cea care are pretul mai mic va va fi oferita  GRATUIT.


Acestea fiind spuse,va doresc succes in achizitionarea  acestor perfeciuni  si multa racoare in casele dumneavoastra.

5 comentarii:

  1. Imi plac lenjeriile de pat cu imprimeuri florale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minciuna Loredana29 iulie 2015, 05:40

      Vai de capul meu nici nu stiu ce sa aleg:) Sunt superbe modelele,si sa sti ca nu numai tu ai problemele astea,afla ca nici eu nu suport nici aerul si nici ventilatorul. Chiar nu aveam habar ca exista lenjerii din fibra de bambus.ma uit si eu acum sa vad ce mai gasesc la ei pe sit. Ms de info :)

      Ștergere
    2. Si mie imi plac tot acelea,plus cele in culor uni :)

      Ștergere
  2. Pe mine ma incanta foarte mult oferta ,dar vad ca toate care sunt la oferta au acelasi pret, deci pe care o luam gratuit ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca una din ele va fi gratuita nu conteaza ca au acelasi pret,oricum cel mai bine ar fi sa ii contactati,sunt sigura ca ei va vor lamuri .

      Ștergere