vineri, 28 august 2015

Aloe Vera -Aubrey Organics



Astazi,as dori sa va prezint, ultimul produs testat de mine si anume Aloe Vera Pur de la Aubrey Organics.


Am sa incerc sa va explic,proprietatile curative sau mai bine zis super efectele benefice pe care acest compus organic, l-a avut ,il are si il va avea  asupra tenului meu .
  
  Dupa cum stiti  sunt casnica si prin urmare mi-am cam pierdut in ultimii ani interesul pentru aspectul fizic, nu neaparat din neglijenta ci mai mult din lipsa timpului liber, timp liber pe care  inainte de a fi casnica, il foloseam in proportie de 20% pentru ritualurile mele zilnice de intretinere a tenului,pielii , implicit a intregului meu corp.  Acum timpul liber imi scapa printre degete,iar produsele pe care le foloseam pana acum si necesitau mult timp de aplicare si actionare,le am cam aruncat :).  De ceva vreme am incercat  din rasputeri sa gasesc produse cu aplicare rapida,grad de actiune rapid si efecte vizibile si de durata.   Nu credeam niciodata ca voi reusi sa introduc,in rutina mea zilnica  destul de  rapida, o sticluta minunata care sa reuseasca sa imi ofere atat de multe beneficii. beneficii pe care de   obicei le obtineam de la 2-3 produse(lotiune tonica,demachiant si crema hidratanta,ba chiar si baza de machiaj a zburat din peisaj).     In primul rand ,dupa cum ati si observat din poza si din titlu, Aloe Vera de la Aubrey Organics,este un produs 100% natural,fara conservanti,parabeni sau alti aditivi care ar putea irita pielea in loc sa o vindece.    Aloe Vera, se regaseste in multe forme in industria cosmeticii din lume,insa doar Aubrey este brandul care pastreaza si ofera clientilor sai,  Aloe Vera in forma sa pura, naturala si lichida. Extrasa direct din frunzele plantei de Aloe, acesta pastreaza perfect efectul de agent de hidratare si calmare a pielii.   Vreau sa va spun ca are un iz usor specific plantei de aloe si   este incolor, iar daca il pastram in frigider pana in momentul folosirii,pe langa beneficiile de mai  sus  veti avea parte si de efectul sau racoritor, dupa expunerea la soare din zilele acestea   toride de vara . 
Vorbind de expunerea la soare,vreau sa va spun cu mana pe inima, ca dupa 3 zile petrecute la mare, am reusit sa imi cam ard zona A, a tenului,  usturimea ma deranja groaznic dar si faptul  ca eram nevoita sa folosesc creme si fonduri de ten daca vroiam sa mai ies din casa. Mi-am  adus  aminte de sticluta cu Aloe Vera din frigider si dupa ce am aplicat-o  de 3 ori  pe zona afectata,am observat imediat  imbunatairi rapide, nu mai aveam usturimi inca de la prima aplicare,iar dupa a 3 a aplicare pielea rosiatica a inceput sa isi revina considerabil.  Vazand si constatand astfel efectele miraculoase,nu am putut sa nu o aplic si pe tenul baiatului meu mai mare ,care din pacate s-a ales cu acelasi gen de arsuri . 
De aici nu va mai spun nimic,las imaginile sa vorbeasca de la sine :
  1. INAINTE                                                              
2. DUPA
       Am observat desigur si disparitia punctelor negre  ,precum si o inchidere substantiala a porilor, pori care dadeau un aspect inestetic,tenului meu .  Dragii mei ,nu stiu ce parere v-ati facut  voi pana acum dar eu sunt extrem  de multumita de produsul meu organic, pe care vi-l recomand cu drag sa il achizionati cat de curand.   
 Produsul il gasiti  AICI iar pentru mai multe informatii despre alte produse organice accesati  sit-ul Aubrey Organic Romania  sau pagina de facebook a acestora . Va doresc un week-end minunat .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu